ibland är en lögn det finaste man har


Vet inte hur jag ska göra, spendera tusen spänn på en frisör som räddar upp håret
eller om man ska köpa färg med kallare pigment och försäka trixa och fixa...
ojojoj, vill inte se ut som om nån hällt bea i håret.... 
Mitt mål sedan ca ett år tillbaka är att få samma som Angelicka Blick...
 
OBS: detta är inte jag!

matilda skriver:

om du vill finns det en salong på yrkesgymnasiet där dem kan fixa ditt hår för max 400 kronor, beror på hur långt du har! Fast låter du någon av oss ettor göra det tillsammans med en lärare är det gratis. så mke bättre än ica-färger! :)

Svar: Nej men tack så mycket för förslaget! :D Ska absolut fundera på detta! Hoppas bara att det finns tider att boka:)
Elin Pudas

Emelie Öhgren skriver:

men vafan äre därdu?1 DET VAR JU APSNYGGT?!??!?!??!

Svar: det är ju inte jag idiot!! <3
Elin Pudas

Fia skriver:

Tyckte oxå de där såg bra ut!

Svar: MEN DET ÄR JU INTE JAAAAAAAG !puss
Elin Pudas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar