Rör upp gammalt damm

 
 
 
Hej!
 
Gjorde ett bra köp på Röda Korset då jag fann en kjol jag ska klippa kortare, och två för en på Monki.
De resulterade i en gråsvart klockkjol och en pastellig jumper.
Sammanlagt gick kalaset för 100 spänn då jag hade ett tillgodokort!
 
Clara, jag och Frida löpte plocksallad som vi åt på biblioteket samtidigt som ett stycke historiaarbete blev klart!
Och som avrundning åt vi mjukglass med saltlakrisströssel, i solen, innan regnet kom
 
sjukt rolig dag som nu avslutas med födelsedagsmiddag för mamma, med förätten pilgimsmusslor
redan avklarad, nu - grillat till huvudrätt!
 
 
 

Emelie Öhgren skriver:

åh så fin du är kvinna!!

Svar: Men du,tack, men du är ju finast!! <3
Elin Pudas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar