En famn för mig

 
 
Pappa just beställt en två tågbiljetter, en till mig och min syster till kiruna på sportlovet!
Det känns så himla skönt att komma upp och på nått sätt komma "hem", kan verkligen slappna av där uppe.
Och eftersom det är så pass långt bort träffar jag min farmor och farfar inte alls så mycket jag hade velat
De betyder så otroligt mycket för mig, att veta att de finns folk som tror så mycket på en och aldrig tvivlar.
Att de räknar med en på ett sätt som känns tryggt och lungt.
Att de längtar och att man längtar själv tills man ses och att man  fikar på stan, är med på farmors kör
 åker skidor med farfar, tittar på vasaloppet på Tv hela dagen och att farmor bakat bröd när vi kommer dit.   
Att man får stora kramar när vi kommer och att farmor gråter på tågstation när man far.
 
Tur att ni finns


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar