Om ett år i Sydafrika



Hej!

Fick tidigare en komentar av en trogen läsare som heter Sanna om att hon ska under ett år vara utbytesstudent i Sydafrika!
Det är ju bara så himla coolt och jag blir så peppad och imponerad av folk som gör sådana saker.
Önskar jag hade modet att bli utbytesstudent, så jäkla kul upplevelse!
Men i alla fall, kolla in hennes sida här och skänk pengar för att göra hennes resa möjlig eller bara peppa!
En del av pengarna som Sanna får in kommer hon att skänka till en lokal organisation.
 
Asså, åh vad kul, vill ju också!!

sanna Rudolfsen skriver:

Tack så jättemycket!!!
Nu Hoppas jag verkligen att jag ska få in pengar. Och keep going med din blogg:)

Anonym skriver:

gör det då!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar