beauty school dropout

 
 
Kände mig som om jag hamnat på fel kalas idag, jag borde kanske vart i ett rökigt rum,
där pojkarna bär blankpolerade loafers och mossgröna hattar
där det spelas jazz och där det är märken efter mörkröda läppar på glasen.
där det ligger djupröda mattor på golven och tjocka gardiner hänger för det stora fönsterna.
där folk dansar och ingen vill gå hem.
fast jag var ju i skolan, hela dagen, hela natten.
puss
  
  
 
 
 

Emelie Öhgren skriver:

helt seriöst bruden ditt framtida jobb måste ha någonting att göra med då du får skriva! du är så jävla duktig på att få allt att låta så verkligt, levande och vackert!

Svar: Tack så himla mycket Emsan! Detta är typ en av de finaste kommentarerna jag fått <3
Elin Pudas

ebba skriver:

sv: men tack. jag blir så glad. Och alltså du, så himla snygg.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar