vi är som alla andra, trots att vi kallar oss annorlunda

 
 
 
I går tog jag Cluedot under armen och gick för att äta middag med fina Emelie, Fia och Nathalie!
Vilket var så himla roligt då jag inte träffat alla tre på hur länge som helst!
Det är så fint när man faller in gamla banor och fattar exakt vad alla menar och att man kan vara exakt sig själv.
Man har ju ett halvt liv i bagaget som man delat med varandra, så man känner varandra, utan och innan.
Puss  

.

Natte skriver:

Asså åh mår som bäst när ja är med er alla MINA ÄLSKISAR<3<3 btw tyckte mitt jk Rolling skämt var litt chatchigt ändå hihihihi

Svar: ååhh ja meeed!! finaste ni <3 hahahaha superfestligt!!!:D
Elin Pudas

Fia skriver:

får se till att det blir mer sånt här!! ♥

Svar: Jaaaaa!! <3
Elin Pudas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar