Bilder från Midsommar

Hej!

 
Midsommaren var jag och min familj i stugan, vid havet. På dagen gick vi till det lokala firandet, supermysigt
med tipsrunda och dans mm. 

 
 
Förätt, västerbottensostpaj med diverse räkor samt röror och rom. Jag är tyvärr inte så förtjust i sådant så jag 
fick rödlök och grädfil, det fungerade bra det också! Samt mammas nybakta bröd!
 

Huvudrätt, lax och färskpotatis med sås och underbar jordgubb och fetaostsallad!

 
Hela middagen med denna utsikt, så fint. 

 
Salladen som är så god, tror att det är ett recept från sommargurun Ernst Kirchsteiger :) 


Såsmåning om gick solen ner och det blev lite kallare.

 
Vi gick in och tog dessert, pannacotta med jordgubbstopping! 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar