Höstdag i Juni

 
Och det var som om årstiderna satte sig på tvären och hösten kom tillbaka. 
 
 
Dagen bestod av få lektioner och en kall bränbollsmatch. 
 Fikat bästa mellis och varvar True Blood med New Girl under filtar, väldans bra just nu när det är så kallt som idag. 
 
 
 
En liten sneeki på min skolavslutningsklänning jag hittade på stan i går. 
Tycker att den är så fin och inte överdrivet uppklädd, får hänga med på dagar vid havet och till festliga tillfällen!
 
 
 
Jag har fått promarkers av min supersnälla mamma som jag håller på med att exprimentera med.
Att rita och måla akvarell är en av de sakerna jag börjat göra mer och mer sistone,
tycker att det är så avslappnande att bara fokusera på pennan och papperet.
Man behöver inte räkna ut lösningar på problem eller fundera eller planera, det är bara att rita.
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar