När våren får dig att bryta samman

 
Hej!
 
 
Idag började jag jobba första dagen på mitt sommarjobb. Jag fick jobb hos min mamma och ska städa 
arkiv och scanna olika dokument till data. Kanske inte världens roligaste jobb, men det ger ganska bra betalt 
och nu när det är så dåligt väder kännns det okej att slita nere i källaren bland gamla tidningsklipp och foton!

 
Annars så är allt bra, ätit en god grillmiddag med familjen, sett en film och ätit hallon och grädde.
Första dagen man jobbar känns allt lite trögt, innan man kommit igång med allt.
Det är tur att det är en helg i mellan nästa jobbdag!

 
Men i morgon ska vi åka till stugan och premiärsova över. Det blir kanske en lunch eller middag på golfklubben,
Våffellunch, fiske, givetvis målning och andra roliga saker! 

Ha en bra helg! 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar