Oskyldigt blå

Hej!
 
 
Nu har äntligen körsbärsblommorna på våran gård blommat ut, så himla fina.
Det lilla trädet finns i ett hörn på våran gård och blommar och blommar nu på våren. 

 
En liten önskan jag haft ett tag är att hitta ett par hängselshorts i jeans, och detta köpte jag på H&M med 
tips från snälla Linnea. Runt 300 kr kostade dem och det är ju ett pris som är värt att betala då jag tänker ha
dessa supermycket i sommar, så himla fina!
 

I blåsväder men här är det en bättre bild på hur de ser ut, i solsken och med körsbärsblomm bakom. 

 
Annars har jag haft ett tidigt jobbmöte inför sommarjobb, en sista spanskalektion, en lunchdate med Olivia och sitter nu och äter vindruvor och lyssnar på värvet. 
Det är så himla skönt att skolan är över, i alla fall lektionerna. Nästa vecka råder fotbollsturnering, klassens dag och avslutning!   
 
 
 
 

linnea skriver:

nu är vi tvillingar eliiin!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar