Vet du vad de säger om dig

 

 
 
 
Hej! Fredag och snart lite helg, känns så himla bra! Två lektioner innan jag och Frida åker och tränar Shabam och efter det middag! Tröjan/ jackan på bilden är min mammas och tycker verkligen att den passar som en vanlig tröja och passar som en smäck nu när jag inte alls är sugen på att frysa hela tiden. Känner mig lite Blair-ish med duffelknäppningen, plussplusspluss.
 
Nej men nu ska jag klä på mig och börja starta upp den här dagen, ha en bra Fredag!
 
 

Anja skriver:

SNYGGOOOO

Svar: Men asså dudå???!! :D
Elin Pudas

Emelie Öhgren skriver:

snyyyyyyyyygggggggggg

Svar: Men gulle, tack!! :)))
Elin Pudas

Natte skriver:

Ge mig ditt utseende, okokbra!!

Svar: hahah men skojar duuu!!
Elin Pudas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar