3 Produktplaceringar

 
jag slår på snooze när tips på smink/ hygienprylar poppar upp på bloggar, Men dessa saker är så jäkla bra så jag måste göra tabben själv. 
 
 
Vitamin C från Bodyshop används före och efter sminkningen. Sminket hålls kvar och det luktar clementin, så bra för (min redan) vintertrötta hud. 
 
 
Alltså detta är en mirakelgrej,nu i snytider och röda näsor duttar man lite under näsan och det röda och onda försvinner.
Man blir faktigst friskare av cocos som kan förbygga sjukdommar!
 
 
Detta tips fick jag från Emelie, en hårolja som fixar kluvna toppar och frasigt hår. Jag brukar he i två droppar i handflatan och massera in i hårtopparna efter dushen.
Ett fett plus är att den luktar så jäkla gött!!
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar