.... Höstlista ....

 
 
 
 
               Många pratar, och skriver, om vad som är fördelarna med hösten. Ofta ganska cheesy listor men tänker icket vara sämre. 
 
               1. Det är socialt okej att inte gå ut på hela dagen och titta på new girl vid minsta regndroppe.
               2. Enkel fakta: Det är mycket mysigare att frysa än att svettas
               3. Hösten betyder en ny säsong, alltså serietorkan under sommaren kompenseras.
               5. Mörker = tända ljus. Kämpar för att få mitt snart utbrunna smaskiga vaniljeljus att brinna, sorg när det inte går längre:(
               6. Säsongsbetonade ätbart. Varm, sött och utan klumpar och jag är på tåget.
               7. Barfota i alla ära men med min kassa blodcirkulation tar jag med glädje på mig Hello Kitty-tjocksockarna.
               8. Trots att det var asbra i sommras känns det okej med runtiner, personligen får jag mer gjort då ( se punkt 1)
               9. Blir mer okej att ha monokromt svart på då träden står för den färgfulla kontrasten
               10. Artister släpper nytt, Maggio, Beiber och ska också på Oskar Linnros, Tjhoho!!  
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar