Runt Staden

 
Hej. Vilken frånvaro va! Förr i tiden hade det känns viktigare att skriva, även om inläggen var betydligt sämre. Men det känns bra att det inte är på liv och död. 
 
Har haft min praktikveckan på Indiska, vilket har känns kul men man underskattar hur man hela tiden får hänga med sina vänner när man är på en ny arbetsplats. Men summan är att det är lovely på Indiska och har snälla arbetskompisar! Helt OK. 

Annars har vi övat inför umefolk på lördag, känns faktigst som om det kan bli roligt! Repet i går gick bra och enligt mig låter det ganska bra! Annars är jag inne i sommarjobb/jobb snurran, lämnar Cv:n och skriver personliga brev. Hoppas och tar i trä att jag lyckas knipa åt mig ett!
 
Adios!

Alexs skriver:

Det här är verkligen den finaste gatudelen i staden! Älskar att cylka förbi där och har alltid viljat ta en bild men har ju inte kameran till skolan.
Men alltså du har verkligen verkligen lyckats fånga gatans skönhet!

Svar: åh men tack så himla snällt!! Tycker också så mycket om de husen, så fina! :D
Elin Pudas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar