insta

 
Hej
 
Kommer dragandes med gamla, instagrambilder. suck suck.
 
Förutom att dagen var så kall och frysen har det funnits gulkorn, bra sådana också. Skrivandekursen fick författarbesök, vilken kändes så inspererande och peppande. Känner mer än någonsin att det skulle vara sjukt kul att jobba med att skriva, speciellt när det finns så många olika områden att välja mellan!
 
Annars har jag fikat med Nathalie, Fia och Emelie, vilket var kul, som alltid. Känner dock att jag verkligen måste ta på mig fler jobbpass om jag ska kunna forsätta den relativt konsumerande livstil jag tyvärr lever i. 
 
Men hej hopp, ska kolla sex and the city, en fin och bra rutin jag lagt mig till innan jag ska sova.
 
Adios!
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar