Will you smile and wave at me telling Oparah who you are.

 
 
 
 
 
Idag blir det först en underbart sovmorgon och sedan lite julmys på min skola med diverse saker
Sedan ska jag på kvällen uppträda med Christer Sjögren och co!!!
Fetaste festen och finaste julen!
Måste rusa till bussen!!!
ses!

Emelie Öhgren skriver:

snygggg är du! btw vet du hur fan man gör en dropdown meny sådär som du har?:]]

Svar: Tack du meed gurka!! Nejnej, det vet jag ej, jag har ju tagigt en från internett, men kan inte vi fixa designerna tillsammans nån dag?:D <3
Elin Pudas

Emelie Öhgren skriver:

jaa låter som en alldelses ypperligt bra idé! vi kör nån da nu på jullovet!:D

Svar: yesbox!! vi får höras <3
Elin Pudas

Fia skriver:

Ville kommentera ditt juni-augusti inlägg men det gick inte:( Så jag gör det här!!
Fan vad fina vi var<3

Svar: Men oj vad knasigt! Men det var vi på alla sätt och vis<3
Elin Pudas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar