best friends, right?





//Kofta- Monki//  //Tröja-Loppisfynd//  //Polotröja-Mammas gamla//  //Glasögon-Secondhand// 

Idag är jag "ledig", vilket innebär att ett stycke utvecklinsamtal och studier är det som gäller
Men känns så jävla fint att vakna och se att frosten håller kvar, stannar
Och sedan att kunna njuta av morgonkaffet vid ett avsnitt av project runway, under ullfilt
Känns så himla bra, allt i harmoni, balans på alla sätt  
 

Fia skriver:

BITCH, YOU'RE SMOKING!!

Malin Aurora skriver:

Galet snyggt!

Svar: Men oj! tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir!!
Elin Pudas

elin skriver:

vet inte hur jag hittade till din blogg riktigt, men hur som helst; du är så himla himla snygg!!! verkligen!

Svar: Nej men tack så himla mycket! Fasen vad glad jag blir! tack, tack!
Elin Pudas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar