Lite om mig...


Nämn något som gjorde dig glad igår: att jag fick umgås med sara + att hon sov över
Vad gjorde du kl 08 i morse?: Jag sov och drömmde 
Vad gjorde du för 15 min sedan?: kastade av mig mina obekväma kläder, bytte till myströjan, tog kaffe 
Det sista du sa högt?: Ja det kan du 
Det senaste någon sa till dig: (ida) Kan jag få läsa ELLE?
 
Vad har du druckit idag?: kaffe vad annars!
Vad var det senaste du åt?: Ett litet plommon 
Vad var det senaste du köpte?:  Vet inte riktigt
Vad är det för färg på din ytterdörr?: Den är äggskals-vit
Vad är det för väder hos dig nu?: Dimma/fuktig luft 
Godaste glassmaken?: Någon B&J glass men mycket choklad, diggar inte vanilj
 
 Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Hm..inte upplevt det än bara 
Sover du tungt?: Ja, somnar oftas väldigt fort också! 
Drömmer du mardrömmar?: Inte regelbudet, men oftast innbillar jag mig saker innan jag somnar, typ att det är någon utanför fönstret, med mordvapen. 
Trivs du med ditt jobb?: Jobbar inte, dock trivs jag mycket bra i skolan med mina fina vänner
 
Favoritklädsel?: Allt som är svart, transparant. Gillar myskläder och jag tycker om att variera det jag sover i efter humör. 
Favoritlåt just nu?: Hmm..Vad som helst med Håkan, Amy Wiehouse eller Lana Del Ray 
Vad ser du om du tittar till höger? En tom kaffekopp och en hög med skolarbete


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar