de var det som älskade mest

      

       

    
 

                    

sista avsnittet av torka aldrig tårar utan handskar. är på plats.
känner hur klumpen i magen växer och  hur illa jag kommer må.
detta är i på denna jord det finaste, mest berörande, starkaste och välarbetande
inom svensk filminsustri.    
 

 

 

Olivia skriver:

Åh, finaste gifen någonsin. Såg den nyss på tumblr, lovelovelove!

Svar: jaaa, så jävla finaste i världen!!
Elin Pudas

Ellen skriver:

kunde inte formulerat mig bättre själv. den här serien är det bästa som hänt mig inom tevens historia. ever. fan vad jag kommer gråta ikväll.

Svar: ja, känner att man kommer bli lämnad med den där tomheten i sig, tårarna kommer bara droppa ner.. <3
Elin Pudas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar