Lolita


Om jag fick önska mig en sak så skulle jag vilja slippa att gå på alla lektioner och få svåra prov och irrerande läxor och bara hänga med alla på rasterna, sy kuddfodral till alla kuddar i kaffan, snicksnacka med damerna i kiosken och rita en lockande reaskylt, skrika hejarramsor på dem vid fotbollsflippern, måla alla gitarrer i sann Dahli surealism, sortera böckerna i bibblan i färgordning och bjuda den suraste mattanten på en japp
 
 

Fia skriver:

HAHHAHHA åååååååh bjuda mattanterna på japp, så himla fint av dig<3

p.s. har du noterat matmannen med "hard life" tatuerat på knogarna? Jag tycker om honom d.s.

Svar: Veet, jag bara bjussar på kärlek till höger och vänster<3
Neee ofta?! kunde nästan gissa på det, han fyller dina krav av en man, jag har ju BondeTomas <3<3<3<3
Elin Pudas

Emelie Öhgren skriver:

men om du bjuder ,mattanten på en japp dör killen på teater BAMBAMBAAAAAA:((

Svar: neeee, hade först tänkt bjussa på en snickers eftersom det är en personlig favorit men den är ju full of peanuts, men finns det nötter i japp?:0
Elin Pudas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar