svar på frågestund de 1





1. Vad får du din stilinspiration ifrån?
ööhh, blir inspererad av musik, speciellt sån som gör så där vackert ont att lyssna på ( kommer ett inlägg senare om musik), olika filmer, hur andra klär sig, olika karaktärer och 70 och 80 talet!    

2. kan du göra en video då du sjunger och lägga ut på bloggen din så omvärlden får se något vackört?
det troj jag knappast kommer hända, meeen man ska aldrig säga aldrig 

3. Vad är det som gör att du gillar David bowie så mke?:D

för att han är asball och på riktigt står för vad han tycker!

4. Du verkar väldigt estetisk! Gör du något speciellt, typ måla, rita, spela musik osv. Eller är du bara allmänt estetisk? Du verkar vara en väldigt intressant personlighet:) 
hehe, nej, sjunger och målar lite ibland men endast för kul,
känner att det blir ingen direkt kariär om man säger så! 

5.Brukar du festa, dricker du? 
ja, men känner inte att det är nått tvång eller så:)

 6.Vilka står dig allra närmast? 
de är de som inte dömmer mig för saker jag säger eller hur jag ser ut.
är jävligt lyckligt lottad som har en handfull personer som jag kan snacka uppriktigt ärligt med!

7. Nämn 3 personer i världen som du väldigt gärna skulle vilja träffa/lära känna och vad skulle du säga till dem? 
Skulle vilja träffa David Bowie, skulle fråga ut allt om hur det var back in the good days, beställa alla sorter på nått cafe och titta på opera mitt i natten.
 
Sedan skulle jag vilja träffa Adam Pålsson (<3) i stockholm, på nån bakgårdsfest mitt på sommaren, sedan ta en båt ut mitt i skärgården, simma i havet fast det är kallt och dela på samma handduk. 
 
Sedan (om han nu finns) skulle jag vilja ha en date med gud himself, snacka lite varför han inte hjälper oss här nere med svält, orättvisor, brusta hjärtan, miljökaos och olika människors lika rättigheter. Sedan efter the deep talk skulle vi dingla med fötterna på moln och le mot nakna, harpaspelande änglar som sjunger lovsånger och smaska på vindruvor. 

8. vilken hååårfärg haru trivts bäst i? 
Trivsdes bra i rött, kände mig som hon i mumintrollen, dock diggar jag att vara blond
 
9. det spontanaste du gjort på senaste tideen? 
svårt...jag vet faktigst inte, men det sägs ju att man gör mer än tusen val varje dag så nån av dem måste ju vart lite spontant...

10. En underbar baguette eller en smaskig chokladboll? 
en baguette alla dar i veckan.

11. vilket är det absolut bästaste ordet enligt dej? 
KÄRLEK JUE!!

12. om du skulle vara ett djur vilket skulle du vara då? 
skulle vilja bli en färgglad fisk, en nemo kanske?

13. haru någon hemlig talang som inte ens jag vet om?
hhmm,, med tanke på att du vet allt om mig så nej, är förövrigt inget talangbarn, föddes lagom
 
14. Hej gillar du att baka muffins? Isåfall kan du baka några till mig. 
nej, är mer för den där grejen med att äta

15. gillar du att plocka blåbär?
ja, det kan vara mysigt med rätt sällskap!
 
Är det sant att du spelar trombon??
nej Anna, det gör jag inte och har aldrig gjort!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar