vad blir det av oss


hej, hej, förlåt, helt glömt bort de andra frågorna, de var liksom så mastiga, tar det senare nån dag!

DOCK har jag en fråga till mig själv, vad fan ska du göra Elin när alla går mot en planerad framtid,
när alla hittar motivationen i skolarbetet med tankarna inställda på meritpoäng, kurser, krav för jobb osv?

 Svar: nästa fråga tack, har inga planer, just nu har jag ingen jävla aning vad jag ska göra,
hur meningslöst skolan känns, jag har inte ens några bra alternativ för framtiden,
författare kan man inte leva som, det är någonting man gör när man har nått år ledigt(arbetslös)
desseutom kanske jag vill jobba med människor, göra nytta, skaffa en
insamligsbössa och sälja allt jag äger till amnesty.
Saker man inte jobbar med vill jag hålla på med, något som betyder någonting.
Bara för det kommer jag sluta som "nöjd" kontorsnisse.
Livet är ju ändå fint, härligt väder, tacos på fredag, afterwork och tystnader i hissen. 

  


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar