Sista dagen på sommarlovet


 
En sista sommarlovsdag innan andra ring drar i gång i morgon. Sammanfattningsvis är jag så nöjd med mitt sommarlov :
rest runt i England, hängt vid havet, jobbat ihop lite pengar, dansat till Håkan + Rebecka&Fiona,
umgåts med bra folk, målat i massor, läst deckare, träffat vänner på fik, besökt ex antal loppisar, mått bra, mått dåligt, vart inomhus och utomhus.
 
Summan av allt tycker jag blev ett bra sommarlov, ett av de bästa faktigst!
 
 
 
Men åter till sista sommarlovsdagen - skapar struktur till höstterminen ( annars uppstår det kaos), städar, 
fixar inför min systers och min pappas födelsedagar i veckan, tvättar ömtåliga favokläder. 
Mitt i allt är det fint väder och jag äter lunch ute, hummusmacka med couscoussallad + ramlösa med mango. 
Hummusen svepte jag ihop i söndags, den blev toppnotch. Rör mig långsamt mot en Vegitariskare kost!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar