Historians bättre bilder

 
Jag ligger död i soffan och dricker litervis med vatten och fryser. 
har inte ens orkat öppna upp datorn på hela dagen, än mindre gå in och skiva. 
Men har i alla fall ätit nudelsoppa, sett film förstås och massvis med tv. 
Och jag vet inte vad det är men när jag ska för en gång skull tittar på TV ät det såklart de mest känslomässiga programen.
Bara tvprogram om killar som flyttar till kina och åteförenas med sin skrynkliga söta mormor, där det föds barn för tidigt som ligger
och flämtar i kuvöser med mammor och pappor som gråter och håller om.
. Tv-program där dyslektiker berättar om deras kamp och hur hemskt det är att inte kunna fixa skolan
fast efter hela terminen är det avslut och hon får sina betyg och alla är stolta. 
 
Och då briste ett febrigt jag ut i gråt och snyter mig
 
puss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar