vintage

 
 
 
 
 
Godmorgon! 
Jag ville tipsa alla som tycker om att läsa om modehistoria att läsa vintage av Marie Birde, hur bra som helst!
Förutom att den ger okomplicerade beskrivningar om vintage, är den full av underbara bilder,intervjuer och tips vid köpe av vintage.
Man blir alldeles glad bara av att titta i den!
 
Puss
 

sanna Rudolfsen skriver:

Helt underbart! vart har du köpt den?:)

Svar: Ja visst är den! Fick den i julklapp men du kan hitta den i närmaste butik eller här :)

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9174240242&gclid=CMCHiaa1mrUCFQd2cAodiyIAvg
Elin Pudas

Linnea skriver:

Velat ha den där boken hur länge som helst men aldrig tagit tummen ur.. Är den värd pengarna?

Svar: Det tycker jag absolut! Vissa sidor är ju mer intressanta än andra men mode-historian är beskriven på ett väldigt bra sätt och layouten är sjukt snygg, jag tycker definitivt att du ska slå till!
Elin Pudas

Ellen skriver:

åh älskar den boken! har också den och läste den typ undra gånger i somras! så så fin.

Svar: Ja verkligen, den har snabbt blivit en favorit för min del!!
Elin Pudas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar