Försommarsöndag


Hej!
 

Mestadels av söndagen spenderades i stugan vid havet i Söböle, där hela tomten just nu
exploderar av blommor. Tyvärr blomstrar det också av getingar, bin och humlor...
Hatar verkligen getingar, fobi fobi... 
 

Vi åt i alla fall lunch därute, gårdagens kyckling med pasta, pesto och sallad.
Man blir ju så himla hungrig när man är hela dagen vid havet och springer runt! 

 
Jag och min syster cyklade till norrmjölestrand, där de råkade ha en TV-inspelning och kiosken var öppen. 
Dock kändes det väl kallt för att bada, krävs åtminstone några veckor till innan jag doppar mig..
Vi sneddade också över till golfklubbstugan och tennisplanerna, har lovat min själv och min pappa att jag ska 
spela tennis i sommar, jag tycker att det verkar som en kul sommarsyssla.
Golf är jag inte riktigt så förtjust i, har dock aldrig spelat med det är kanske inte nog explosivt för mig, lite väl segt ibland...
 
Nu blir det filmmys, hej hej!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar