Cause most of us are bitter over someone.

 
 
 
 
en bra bild på tacodate och en dålig med mig som missar håkan :(
 
Hej!
Kunde inte somna i går och panikvaknade tidigt i morse så snart kommer säker sömnbristen slå in, det brukar bli så med rubbade rutiner för mig.
Annars så köpte jag ett nytt objektiv i går, tjoho! Hoppas jag hinner fota lite i kväll efter kören!

Alexs skriver:

Vad går du i för kör?

Svar: Går i en kör i samband med musikskolan, den heter tonmix!
Elin Pudas

emelie skriver:

åh vad köpte du för objektiv?

Svar: ett Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.8G det sa mig inget men ett fast objektiv med mycket ljus och blurr i bakrunden! :)
Elin Pudas

Anonym skriver:

Är det sant att du är kär i Gustaf??

Svar: haha nej, tyvärr, vem är ens Gustaf??
Elin Pudas


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar