Den andra september

 
 
                    Hur mår du idag? Trots måndag mår jag så bra, känner mig peppig och glad. Får ibland toppar och tänker fasen viket bra liv man trots allt lever. 
 
                    Vad har du haft på dig idag? Jeanströja under en svart tjocktröja och ribbade strumpisar och kjol.  
                    Bilden är visserligen tagen idag med jag gillar att byta om efter dagen, ta på något mjukt och oformligt. tjhoho!
 
 
                    Vad har du ätit idag? Hade sovmorgon och åt gröt + macka + te. Nobbade skolans korvstråganoff och valde vegg-alternativet som var grönsaker i kokosmjölk, 3/5.
                    När jag kom hem hade syrran mixat ihop nån slags muffin av olika nötter och frön med kanel + en liten klick turkisk yougurt på toppen. Tur för mig!
           
                    Det värsta med dagen? Mina spotifyminuter tog just slut och jag är för snål att köpa premium :(
 
 
 
 

Anonym skriver:

Kan du vara snäll att lägga ut receptet??:)lät supergott!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar