Vietnam/ Hanoi

 
Besökte en väldigt fin kyrka, var skönt att få en pause från storstaden med alla mopeder och smuts. 
 
 
Stannade en stund för att läsa karta. Eller jag vilade, så ovan med det heta klimatet, detta var nog kanske innan lunch också. 
 
 
Ett mycket besökt tempel med alla dess gudar och rökelser, som för övrigt fanns överallt, i gathörn så som på resebyråer, resturanger etc. 
 
 
Templet var speciellt p.g.a sina skölpaddor som i Vietnam betyder tur och lycka. Tusentals skölpaddor på ett så litet ställe, den nästan obefintliga djurvännen i mig grät:(
 
 
 
Avslutade med en jävulskt dyr coola på hotell Rexs takterass i det glassigaste området av stan. De var faktigt de hotell de amerikanska trupperna använda vid presskonferenserna under vietnamkriget. Som den patriot jag är höjde jag näven. Eller inte. 
 
Vill ni ens se såna här inlägg?? Vet ej hur jag ska lägga upp bilder eller om de ens känns kul, nu såhär veckor efter jag kommigt hem, eller det kanske bara är jag. Eller??
 

Fia skriver:

Jag tycker det känns KULKULKUL mer sånt tack

Svar: MEN guu så BRA!!! ska bli!!
Elin Pudas

frida skriver:

ja woho vietnamnbilderna rockar!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar